Nevyzpytatelný Penang - 1.část

dubna 17, 2015

Tři dny na ostrově Penang se nesly ve znamení treku, Vyhlídkové cesty a prohlídky města. Dovolte mi je popsat blíže.

Po noci ve strašidelném domě jsem chytal hned ráno roupy, poněvadž na monkey beach nebyly nejen opice, ale ani mušle.  Zjistili jsme, že na pláži stojí voda 4 RTN, v městečku vzdáleném, jak už jsem psal dříve, 3,5 km hustou džunglí však stála jen 1,5 RTN. Mezní užitek se projevil, David se rozhodl zajít všem pro vodu a já šel s ním, jelikož monkey beach bez opic už mě docela s*ala. Holky nebyly nadšené, chtěly na maják, ale spokojily se s tím, že jim doneseme vodu. Tak se šlo,  zase šílená cesta zpět džunglí, podmáčeným povrchem, opět zpocen durch. Sprchovat se fakt nemá cenu tady. V městečku jsme koupili vody a objevili automat na vodu, kde 2,5 litru stálo jen 0,5 rtn!!! My kluci si tedy vody doplnili, holkám jsme museli koupit dražší,  holt nedostatek PET lahví. Pak jsme 4 hodiny strávili v kavárně,  kde jsme nabíjeli 4 přístroje na 1 zásuvku,  která byla však půl hodiny nefunkční, než jsme na to přišli a zapnuli ji. Do toho jsme viseli na velmi rychlé wifi. Kdyby to viděly holky, asi by nás zabily. Pak už nás jen čekala cesta 3,5 km na monkey beach. Večer zase chcalo, takže noc byla opět ve strašidelném baráku, ale já si jej oblíbil. Holky mě také přesvědčovaly, že viděly opice, si to beztak vymyslely, neviděl jsem ani jednu.

Druhý den ráno holky odešly na maják a my s Davidem hlídali věci.  Rozhodli jsme se dnes oba opustit otravnou monkey beach, navštívit Snake temple a pak přespat na pláži u vchodu do parku a další den projít město Georgetown, kde jsme vystoupili z přívozu. Mno, z pláže jsme odešli v 11:15 opět s krosnami na zádech a opět těch hrozných 3,5 km. Tu cestu už jsem šel počtvrté, skutečně posilovač zad a nohou.  Krosny jsme pomalu na zádech necítili, záda se nám zpevnila. Jejich přítomnost byla cítit jen díky zpocenému tělu. Zlomili jsme ale rekord - trvalo nám to jen hodinu a nepropotili tolik litrů vody jako poprvé. Krosny jsme nechali v oblíbené kavárně, které jsme museli vyzvednout v 18:00. Vyrazili jsme na Snake temple ve 14:10 busem, byl blízko letiště. .....Jeli jsme tam hodinu a 40 minut!!! Snake temple byla past na turisty,  viděli jsme tam pár hadů na tyčích,  kteří vypadali jak umělí, dokud jeden nezazíval. Vylekali jsme hroznýše umístěného ve skleněné kóji a jeli jsme zpět, protože čas byl neúprosný. Inu, v 18:00 jsme dojeli přes zácpu teprve do Georgetown, krosny jsme vyzvedávali v 19:30! Bylo nám trapně, naštěstí majitelé měli restauraci spojenou s bydlením,  a tak byli v pohodě.  Chystali se ale už spát.  Spravit náladu z trapasu a 4 hodinám straveným v mhd jsme se rozhodli v čínské restauraci. Den ale neskončil,  park nám zavřel,  a tak jsme se rozhodli spát pod střechou u recepce. Hlídač nás ale poslal mimo se stanem. Nevadilo...až do 3 hodin do rána.  Začalo pršet a nám promokl stan, bouřka řádila.  Utekli jsme z něj pod střechu u recepce,  kde jsme rozložili spacáky, trochu pospali a nechali stan svému osudu. Nemusím ani připomínat,  že po našem úprku ze stanu přestalo pršet.