Přípravy na cestu - založení blogu

února 11, 2015

Doba jde kupředu a papírové deníky už taky nejsou moc v módě. Není nad to si tak psát o tom, co zažijete přímo online a nechat tak i ostatní nahlédnout do vašich zážitků, které samozřejmě chcete zveřejnit (a také proto, abyste nemuseli neustále vše opakovat, jakmile narazíte na dalšího člověka, který si s vámi chce povídat).

Popravdě, mě baví číst blogy a baví mě psát zážitky ze svých cest. Také už jeden blog mám založen (viz. Tragédův blog). Proč si ale zakládám další? Z prostého důvodu - blogy na Google jsou prostě více navštěvované, přehlednější, dá se na něm lépe psát i z mobilního telefonu a jsou lépe funkčně zvládatelné, než ten můj starý. A proto že jedu do Asie na 4 měsíce, z nichž chci referovat, jak cestuji, chce to pořádný blog (který bude mít i větší životnost).

Ano, čeká mě cesta do Asie, kam se chystám na 4 měsíce. Musím napsat, že jsem procestoval už dost destinací, nicméně déle než na 17 dnů jsem nikde nebyl. Kolem sebe neustále potkávám lidi, kteří si cestují na delší dobu (či cestovali), kde na to berou peníze a čas, jsem se už ale nedověděl. A řekl jsem si též - proč taky někam nevyjet na delší dobu? Rodina zatím žádná, tak proč toho nevyužít. 

Jedu tedy, od března do července do JV Asie. Vždy jsem měl plán co vidět, kde spát, jak se tam dostat...tentokrát však to bude blind a jsem zvědav, jak to má povaha zvládně. Těším se s obavami...vsadím se, že budu remcat, vztekat se a schízovat, ale to bude jen obrana organismu na jiné prostředí. Po uklidnění snad bude klid a doufám, že zvykání si nebude trvat dlouho.

Doufám, že získám i své čtenáře, kteří nejen kliknou na můj příspěvek, ale také na reklamu, jestli mi tu Google nějakou dá.

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images

Kontaktní formulář

Subscribe